Szia!

Bármennyire is ellenem van, én szabályszerűen csináltam mindent, nem hoztam
létre helyi fiókot és eddig nem is lett volna rá szükségem szerencsére.

Az egyik felhasználó hasonló problémával jött hozzám. Nála az volt, hogy
valahogy átléptette a gépet sulid.hu-s tartományba azzal a
felhasználónévvel, ami az Office365-höz jár az OH-tól a pedagógusoknak.
Nem tudta megmondani hogyan csinálta és visszaállítani sem tudta, így nekem
kellett.
Nem lehet, hogy ugyanez a helyzet nálad is? Akkor előbb ki kell szedni a
gépet a sulid.hu-s tartományból és visszarakni az edumail.hu-sba. Nálam
legalább is ez volt a megoldás.
Ha a +1TB tárhely miatt csinálta, azt el tudja érni, ha nincs beléptetve a
megfelelő tartományba, akkor is. Annyi OneDrive tárhelyet használ
egyszerre, amennyit akar.
Persze ezek csak feltételezések, mert mindenki a saját felhasználóiból
indul ki. ;o)

Üdv,
Venczel József

Pintér Sándor <pinter.san...@hort.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2018. dec.