De most kimondottan jó áras az előfizetés is, én előfizettem egy korlátlanra. Nagyon sok értékes anyag van fent, és egy letöltős video áráért most elérem az összeset. Nekem simán megér annyit hogy kigazdálkodjam a havi fixből, vannak akik ennek a többszörösét elfüstölik havonta, ennek meg még értelme is van.

A mikrotik szerkesztett változat még nem került fel, de szerintem nemsokára fent lesz, a régebbiek is még folyamatban vannak, de az ígéret szerint heteken belül minden anyag elérhető lesz.