Tegnap délután regisztráltam, domain ellenőrzés megvolt, most itt tartok, még nem kértek semmit. Szintén SzC iskola.

Igazán görcsölni nem fogok miatta, most így hirtelen nincs is rá szükség, igazából csak kíváncsiságból kezdtem el. Se tableteket nem kaptunk, se szervert, se notebookot. 7 év óta most elvileg az idén sikerült valamit kapni, ami úgy néz ki hogy a listából aug. végén szept. elején jöttek asztali gépek és 1 db 24-es switch, de a többi ami elvileg jönne az se jutott ide (néhány projektor függesztővel kábelekkel), és konkrét információt nem tudunk, hiába kérdezzük. Úgyhogy igazából nem is tudom mihez tudnánk használni, de a jövőre tekintettel lehet hogy hasznos lehet még. Tableteket is folyamatosan kérünk, pályázatokat is adogatjuk be folyamatosan, kivétel nélkül mindegyik el lett kaszálva, csak lego robotok jönnek. Az meg mintha kötelező lenne, hiába lenne olyan ami jobban kéne abból a pénzből, vagy lego robot vagy semmi. Akkor legyen robot. De most mág meglennénk a meglevő robotokkal, tök jó dolgokat csinálnak vele a diákok, bemutatókat tartanak, nyílt napok, bemutatók sztárjai, de jó lenne ha átcsoportosítható lenne az anyagi keret mert legóból szerencsée már jól felszereltnek mondható az iskola.

Azért majd jelzem hogy mik a fejlemények G suite ügyben.

Nálunk a microsoftos o365 regisztrálás is elég simán ment, ott élő személy kapcsolattartó is volt, így besegítettek amikor valami elakadt volna vagy valami kihasználható lehetőség adódott.