Sziasztok!

Pár napja szenvedek az alábbi problémával és egyenlőre nem találtam rá választ.
Hátha más is belefutott már, vagy van ötlete.

Sulis levelezésünk outlookra van beállítva, összesen 6 gépen fut vegyesen 2016-s
és 2007-s verziókon.

Kiszolgálónk t-online, IMAP-s fiókkal, SMTP hitelesítéssel, IMAP 143, SMTP 25.

Suliba saját gépemen próbáltam egy-két beállítást módosítani, registrybe
belepiszkáltam
ám nem vezetett eredményre.
Nem feltételezem,h a számítógépeken rossz a beállítás, mert kb egy időben
jelentkezett
az összes gépen a jelszó miatti pop-up. A szinkronizációs folyamat alatt akad
ki az outlook és visít jelszóért. Itthon is beállítottam és tökéletesen fut a
levelező.

Előre is köszönöm, ha valakinek van ötlete!

   Köszönettel:
      Csákvári Tamás