Helló!

A tárgy bélivel kapcsolatosan írnék! Olyan kérdésem lenne, hogy adott egy
Zentyal 6.0 SSD-re felrakva beállítva a tartományt, DHCP, DNS stb.

Viszont lenne a gépben 2db 1TB HDD amiket arra szeretnék használni, hogy
arra mentsük az adatokat és onnan lehessen mondjuk elérni megosztott mappán
keresztül!

Valaki tud segíteni, hogy hogyan adom hozzá a 2db 1TB-os HDD-t hogy lássam
is őket, és hogy azok ha látszódnak hogy hozzak létre rajtuk hálózati
mappákat?

Valaki van esetleg aki otthon van a tárgy bélivel, ha igen kérem Őt
nagyon-nagyon hogy segítsen nekem kérem. J

Windowsban nem lenne gondom, de Linuxban nem vagyok sajnos otthon, viszont
most Linux kellene a gépre!

Maradok tisztelettel és előre köszönöm: Gyetvay Gábor

Mobil: +36-20/591-8653