2018. 12. 15. 10:23 keltezéssel, Szűts Ferenc írta:
Hellótok!

SSD lemezeket szeretnénk beállítani néhány gépnél. Áttenném rá a rendszerpartíciót - erről már volt levélváltás -, és szeretném áttenni a user mappákat a régi "D:" HDD-re. Ezzel nincs is gondom, de a temp/tmp mappák áthelyezésénél, ha elindítom a hagyományos vezérlőpult/rendszer/Speciális beállításokat, ott jelszót kér. Innentől csak a rendszergazda fiók paramétereit tudom átírni.
Hogyan tudom a user temp-et átirányítani?
Köszönettel.

Elvileg az globális beállításnak számít, minden user temp-je az adott mappába fog irányítódni, vagy használhatsz almappákat a felhasználónkénti temp-re, ezesetben a környezeti változó értékénél legyen d:\tempek\%USERNAME%

Csak egy kérdés, ha már SSD-d van, miért követsz el mindent, hogy semmi értelme ne legyen használni és ugyanúgy lassú legyen a gép?

--
Alaksza Balázs