Aki oktv-re meg informatika érettségire eljut és egy ilyen problémán felakad az elmehet a p*cs*b*.
Ne foglalkozz ezzel.
docx megnyitja a word-ot és abból a file-t, ha nem jó a társítás.
Én sem nézem át mindegyik gépet érettségi előtt, csak azt amiről imagelek.

Így vagy jó mind vagy egy sem, bár az említésre méltó, hogy a windows 10 korábban frissítés után már átállított minden kiterjesztést a "gyári" értékre.
Nálad is lehetett ilyen eset is akár.
Akinek az nem megy, hogy word és megnyitás az bukjon meg a vizsgán mert nem oda való !