Szia!

Hát megnéztem. Nálam feljön a captiveportal ahol usernevet és passwordöt kér
meg van egy jelölőnégyzet hogy elfogadom a terms and conditions-t.
Halványlilagőzöm sincs mi lehet a usernév… Próbáltam beírni mindenfélét, guest,
vendeg… A dashboard által jelzett jelszó is tök más, mint amit az emailben
kiköldtek… Próbáltam így is, úgy is… előrébb nem jutottam.