Szervusztok!

Egy Samba 4.12.14 (Debianon) NT 4 tartományvezérlőként dolgozik a Win10
Prof kliensek mellett az infotermeinkben.

Eddig a klienseket klónoztuk (Macrium Reflect Free-vel), majd egyesével
beléptetjük a tartományba. Sajnos az utóbbi Win10 nagy frissítések
(szerintem 1703 vagy 1709 óta) nem lehet beléptetni a gépeket tartományba,
még a Vezérlőpult - Rendszer - Beállításoknál - ... sem, mindenképp Actív
Directory-ba való bejelentkezést akar. A régebbi (Win10 1703 előtti)
klónokkal persze most is megy.

Valóban nincs mód beléptetni, vagy csak én nem találom?

--
Üdvözlettel
Schmieder László Tamás