Sziasztok!

Hátha más is belefutott már gondom akadt a tárgyban lévővel.
Adott egy zimbra levelező amit mostanában tesztelgetek. Jó volna letsencrypt ssl-el használni így elkerülvén a böngésző nyüszítését. Megcsináltam a letsencrypt igénylést a certbot-al, a szerver telepítés után első alkalommal megcsinálta a cert et, de sajnos újítani nem tudom.
A certbot szerint nincs CAA rekord a dns-ben.
Felhívtam a KIFÜ-t és ott azt mondták, hogy náluk nem lehet a dns-be kérni ilyen CAA rekordot... (2019-ben :D :D ennek alapnak kéne lenni , a két külső domainemben is van alapból)

Szóval a kérdés, hogy ha használ valaki közülünk letsencrypt tanusítványt webserverhez stb, hogyan lehet újítani 3 havonta? (sulinetes domain-el)
TXT rekord stb milyen más lehetőségek vannak?

megj: másik domain-el nincs gond, de a suliba sulinetest kell használnunk

Köszönöm a válaszokat!
Üdv!