Érettségi listán 2.10.4 van.

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2019tavaszi_vizsgaidoszak/2019tavasz_nyilvanos_anyagok1

Én azokat szoktam felrakni amit írnak és kiraktak, mert Dr. Bubó szavaival élve, sajnos sokan bővelkednek a közműveltség hiányában. És általában utána ezek a legnagyobb reklamálók, nálunk volt amelyik egyből a minisztériumban kezdte, nem hiányzik hogy még ezzel is újabb támadási felületet adjak. Nekem kb. édes mindegy hogy mit rakok fel, akkor meg már felrakom ami a listán van.

https://www.oktatas.hu/kozneveles/erettsegi/2019tavaszi_vizsgaidoszak/informatika_ingyenes_szoftverek2019