Szia!

Ellenőrizni kellene, hogy hitelesítéskezelőből is elveszik a jelszó? Nem változtat fiók jelszót? Ilyenkor szokta elfelejteni az összes hitelesítést.

Nálam előfordul rendszeresen, NEM Ad-s gépeknél, Win7 alatt.

Korábban már értekeztünk itt erről, mert már én is kérdeztem.
De érdemi megoldás nélkül…
Azt hittem, csak nálam fordul elő ez a probléma, de úgy tűnik
másnál is.

Akkor most mégegyszer jelzem, NEM ad-s gépek, helyi
felhasználóval, win7 alatt rendszeresen elfelejti az edus felh.nevet
és jelszót, amit aztán újra beírva egy darabig megint oké.
Szintén a CAT-os progival konfiguráltam.

Szóval aki tud valami megoldást vagy van tippje hozzá, akkor az
kérem ne tartsa magába!

Üdv,
Gál György

On 2019. Jan 24., at 11:00, Fehér Sándor