2019. 01. 27. 12:20 keltezéssel, Bakos Gábor írta:
> Ilyenkor az újraindításkor kiírja, hogy mások be vannak jelentkezve, és
> hogy biztos.... Korábban ezt arra fogtam, hogy párom (korlátozott fiók)
> nem leállítani szokta a gépet, hanem kijelentkezni. Viszont most
> megbeszéltük, hogy leállítás. A tünetek nem változtak.

Ugyan nem közvetlenül a hang problémára reagálok, de ki tudja, lehet,
hogy összefügg. szóval a fenti jelenséget az újabb win10-eknél (1809-nél
biztosan, de asszem már 1803-nál is) egy kikapcsolható beállítás okozza,
okozhatja. Gépház -> Fiókok -> Bejelentkezési lehetőségek -> A
bejelentkezési adataim használata az eszköz beállításának automatikus
befejezéséhez és az alkalmazásaim megnyitásához frissítés vagy
újraindítás után. Ezt a lehetőséget próbáld meg kikapcsolni.

--
Hambuch Gábor
hamb...@w5.hu