From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Fehér Sándor
Sent: Wednesday, January 30, 2019 11:39 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] sulinet és a gmail

Hidd el nem szakmai alapon hozott döntés alapján kell használnod a sulinet
smtp-jét.
Ha nem azt használnád, akkor sem  szólna ezért a kutya sem, ha egy jól működő
rendszert üzemeltetsz.
Más kérdés, ha egy rossz rendszert használtok és esetleg rákérdeznének, hogy
miért van így... bár tényleg kutyát nem érdekli ez, ha működik akkor főleg ez
van...

A tk-tokban nem hiszem, hogy van egy ember aki azt figyeli, hogy a tőletek
kapott levélben megjelenik e a sulinet smtp fejléce. :D :D

>miért nem teszik be hivatalból mindenkinek, ha lehet.
hát ez az, mert most nagy a katyvasz meg mindig van valami...

2019.01.30. 11:29 keltezéssel, Kiss Zsolt írta:

Akkor félreértettelek. De úgyis ők tudták hogyan lehet beállítani, mi kell
neki. Ez alapján már bárki be tudja írni magának. De akkor is több mint fura,
miért nem teszik be hivatalból mindenkinek, ha lehet.

Zsolt

From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu