Most hívott a KIFÜ-től egy értelmes rendszermérnök. Tényleg értelmes, örülök ha
ő hív, mert ő érti is amit mond J

Találtak anomáliákat, de az okát nem igazán értik a jelenségnek. Mivel azóta
más teremben rendben volt, abban maradtunk, hogyha ugyanott tesztelünk és
ugyanott ismét rossz, akkor jelentsem be ismét, és akkor már visszatérő
indokkal tudják ütni az illetékes mérnököket.

Ami viszont érdekes volt. Kérdezte másik telephelyen használjuk-e ezt a usert.
Mondtam igen, mivel nincs saját SSID. Hú hogy ezt gyorsan be kellene fejezni
mert ez szerződésszegés, és emiatt még az egész eduroamból is kitilthatják az
országot is. (Amit már mi is feszegettünk a listán, hogy ez nem szabályos.) Na
mondom akkor itt a kutya elásva. Mondja meg valaki, hogy hogyan oldjuk ezt meg,
mert személyes loginnal ez személyhez nem kötött gépeket hogyan használjuk. Ha
kapok rá jó megoldást, azonnal alkalmazom, de mivel addig is használni kell,
addig így használom. Ha kitiltják az országot, akkor majd vállalja a
felelősséget érte az, aki erre rákényszerített bennünket. Mondta, hogy akár még
a mondandómmal egyet is tud részben érteni. Kb. érzett, hogyha egy sör mellett
beszélgettünk volna, akkor teljesen egyetértene J

Próbálják ők is átnyomni a feletteseken, de ez idő. Mondtam, akkor addig marad
ez, én örülnék a legjobban ha a régi rendszer szerint kapnék SSID-t és azzal
csatlakoznék, és nem kellene naponta szaladgálni azokhoz a gépekhez, amik
elfelejtették az eduroamot.

Pedig ha valaki pontot tenne rá, szerintem nagyon gyorsan le lehetne nyomni az
AP-kra ezt a konfigot.

Szóval legalább már ezt a szerződéses problémát kezdik látni a KIFÜ-ben is,
majd hogy a vízfejeket mikor sikerül meggyőzni, az más kérdés. Minden esetre
kitiltásnak nem örülnék, de azt remélhetőleg megelőzné egy figyelmeztetés. Na
annak igen! Igaz jó eséllyel minket vernének meg a szerződés szegésért, de ez
esetben lehetne belőle jó kis média kampányt csinálni, az tuti.

Zsolt