Segítséget szeretnék kérni! Kezembe jutott egy régi laptop egy asus a9rp.
Megpróbáltam bios-t frissíteni, mind a bios-on keresztül, mind pedig
winflash-sel. Az asus hivatalos oldalán kiadott bios frissítésekre a bios
nem találta meg a ROM file-okat, a Winflash 2.42 pedig a következőt dobta
ki: *Failed to match Bios Rom with the new Bios file...*Több winflash
verzióval próbálkoztam, a 2.42 volt a legnagyobb, mert kis apróságon csak
egy xp van. Ha valaki tudna mondani nekem valamit, hogyan tovább, mert én
kifogytam az ötletekből.
Köszönettel

--

*Kiss Péter*