Sziasztok!

A témával kapcsolatban erősödik bennem az érzés, hogy ti valami különleges
ösztönnel, ami nekem nincs kiszagoljátok az információt. Hogy csináljátok,
honnan tudtok ti ezekről? Én egyféle módon változtattam eddig jelszót,
felmentem a dahsboard-ra és miután megkérdeztem a kollégát beírtam neki.
Függetlenül, hogy az egyes vagy a kettes dashboardot használtam....
Hiányoltam, hogy legyen egy felület, ahol a felhasználó maga is tud
változtatni, de a rendszerben sok minden nincs lefejlesztve....

Összefoglalva, szóljatok, ha valamit nem jól írok:

   1. *https://dashboard.niif.hu/users
<https://dashboard.niif.hu/users> *felületen
   a rendszergazda beállítja (Dashboard 2.) Minimum 12 karakter, kis és
   nagybetű, speciális karakter
   2. *https://sulinetadmin.niif.hu/ <https://sulinetadmin.niif.hu/>*
   felületen a rendszergazda beállítja (Dashboard 1.) Minimum 12 karakter?
   3. *https://webmail.sulinet.hu <https://webmail.sulinet.hu>* - ahol
   tartozik egy postafiók az eduroam belépési adatokhoz, a classik skin alatt
   lehet jelszót változtatni (segédlet)

<http://lista.sulinet.hu/pipermail/techinfo/attachments/20190212/693b6c17/attachment-0001.pdf>.

   4. *https://sulinetadmin.niif.hu/password/
   <https://sulinetadmin.niif.hu/password/> - *ami átirányit a
   https://discovery.eduid.hu/

<https://discovery.eduid.hu/?schools=1&entityID=https%3A%2F%2Fsulinetadmin.niif.hu%2Fshibboleth&return=https%3A%2F%2Fsulinetadmin.niif.hu%2FShibboleth.sso%2FDS%3FSAMLDS%3D1%26target%3Dss%253Amem%253Aab7242fb051c4f63bc18c0daf00cc085c10fc48e76d980d702a11776618c8a39>
   weboldalon egy speciális niif-es aloldalra. (Ha csak simán írom  be a
   https://discovery.eduid.hu/ cimet, akkor csak a felsőoktatási
   intézmények jönnek be.) Továbbá ez csak akkor működik, ha az iskola
   igényelt eduID szolgáltatás, és benne van az iskola neve a listában.
   Igényelni vagy a Dashboardon, vagy ha ott nincs lehetőség a tankerületnél
   lehet(módja nem ismert, nyomtatvány nincs rá)

Az első módszerrel beállított jelszó garantáltam működik utána is az
eduraom bejelentkezésnél. A többit tesztelte e valaki, hogy miután jelszót
változtatott az adott felületen be tud-e jelentkezni a wifi hálózatra?
Van e még valami fontos dolog, amit kihagytam az eduroam bejelentkezéshez?

Üdv Szabolcs