A “User-agent:” segítségével tudjuk meghatározni, hogy melyik keresőmotor
keresőrobotját szeretnénk irányítani. Lássunk egy másik példát, ahol
bizonyos tartalmakat elrejtünk a keresőrobotok elől:

Disallow: /mappa1/
Disallow: /valami.html

Ezzel megtiltjuk a robotok számára, hogy megindexeljék a mappa1 tartalmát,
illetve a valami.html oldalt.

Disallow: /

Ezzel kitiltjuk az összes oldalról a keresőrobotokat. Erre viszonylag
ritkán van szükségünk, például abban az esetben, ha ugyanaz a tartalmunk
több különböző címen is megtalálható, mivel a keresők nem szeretik a
duplikált tartalmakat.

https://www.honlapkeszites-pecs.com/a-keresorobotok-es-az-iranyitasuk/

Üdvözlettel
          Schveibert Róbert