Szia!

Én a CorelDraw beépített funkcióját használtam ilyesmire, ha jól emlékszem
lehetett is valamennyire paraméterezni, hogy pl. milyen vastag vonalakat
ismerjen fel, de igazából sosem kaptam jó eredményt.
A vége mindig az lett, hogy betettem a munkafelületre és körberajzoltam...
:(
De X3-as volt, amit utoljára használtam, azóta lehet fejlődött.

Üdv,
Venczel József

Alaksza Balázs <johnny1...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. márc. 29.,
P, 8:29):