Sziasztok!

Kapott már valaki tőletek a krétához nebuló import táblát adatokkal a
kormányhivataltól?
Nekünk megjött pénteken, és hasonló szépségek voltak benne:
BRIGITTA DEBRECEN 20130816 Hajdúsámson

Tehát nagybetűs minden, illetve a dátum sem megfelelő. Nem tudom ti hogy
használjátok, de nálunk nem úgy van mint a BM SZL nyilvántartásában, hogy
nagybetűs minden, hanem a helyesírás szabályainak megfelelően.

Van már aki ezt fügvényekkel megpiszkálta? Tehát megcsinálta a kisbetűre
alakítást, ill. a pontok beszúrását? Nem minden napi feladataim közé
tartoznak a szöveg függvények, így azért egy kis időbe biztos bele telne,
illetve lehet nem is a legjobb úton közelíteném meg a kérdést. Ezért ha
valakinek már van  kész megoldása a problémára közkincsé tehetné :)

A budapesti születések is érdekesek még egyébként a táblázatban, de
szerintem ebből itt nem lesz sok. Nem is tudom az hogy szokott lenni a
krétában, hogy benne van a kerület is, egyáltalán engedi-e. Mondjuk a kevés
esetszám miatt ezt nálunk kéziben is át lehet szerkeszteni, a pesti
iskoláknak már jobban megérheti automatizálni.

Zsolt