Feladó: Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu>
Dátum: 2019 április 1 21:33:25
Tárgy: Re: [Techinfo] Digitális témahét - Darts Maths
Címzett: techinfo@lista.sulinet.hu

Én nem értem ez hogy jön ide. Az eredeti kérdés lent látszik is:

"Jött egy kolléga,hogy le kellene tölteni a gépére a Darts Maths programot."

"Tulajdonképpen a lényeg az lenne,hogy ezt a Darts Maths programot valamilyen
módon telepíteni tudjuk egy gépre."

És a link a win áruházban levő csempés app-ra mutat.

Hogy kerül ide a Lenovo?? :)