Hello!
Dlink mesh ap-t visszakuldtem, s a javaslatotokra mikrotik-et vettem.
MikroTik hAP ac2 RBD52G-5HacD2HnD-TC L4 128Mb 5xGbE Dual-Band Vezeték
nélküli router
<https://www.bestbyte.hu/cikkek/reszletek/pag_cikkreszletek.aspx?CIKKID=163759>
2 db-ot vettem egyenlore.
Probaltam beallitani, a neten talaltam sok szep leirast is, de egyik se
mukodik.
Addig se jutok el, hogy latszana az altalam beallitott ssid.
Olyan erzesem van, mint amikor az unoka a nagymama tokeletes receptje
alapjan akar piskotat csinalni, de nem sikerul neki, akarhogy koveti szorol
szora a receptet.
A recept igy kezdodik: 10 kanal liszt.
Amikor az unoka elmegy a nagyihoz, akkor a nagyi eloveszi a fiokbol azt a
kanalat, amibol a 10 kanal lisztet meri ki, ami persze nem szabvanyos kanal.
Szoval hiaba kovetem a leirasokat, ha valamit nem allitok be, ami annyira
trivialis mikrotik kornyezetben, ezert sehol sincs leirva.
Valakinek 1x1 leirasa a CAPsMAN beallitasrol van-e?

A leirasokon tul a kovetkezoket csinaltam:
Mindket eszkozon van egy bridge, amiben van az Ether2-5, s van ip cime.
Mindket eszkozt felrfrissitettem a legujabb firmware-re (kinomban)

Ezeket a leirasokat probaltam, s az egyik oka ezen leirasok voltak, hogy
nem is olyan bonyolult, mint amit a mikrotiknel eddig lattam.

Ezzel kezdtem, no siker:
http://loloke.hu/seamless-roaming-megvalositasa-mikrotik-kornyezetben/

Ezt dhcp es nat nelkul probaltam:
https://wiki.mikrotik.com/wiki/Manual:Simple_CAPsMAN_setup