Sajnos informatikailag nem tudok hozzászólni. Csak egy gonosz kérdés. A munkavállaló hogyan fogja aláírni, hogy átvette? Vagy azt már ebben a rendszerben nem kötelező igazolni? Ha a munkavállaló papírosan átveszi és aláírja, vagy az elektronikus kormányzattól tölti le, annak nyoma van, hogy átvette, nade így? Az kevésnek tűnik, hogy utólag aláírnak a dolgozók egy ívet, hogy megkapták emailben, mert az az aláírásuk nem írja alá tartalmilag a fizetési jegyzéket. Tudom, én vagyok bonyolult.

A GDPR szabályzatot pedig gyorsan kiegészíteni, miszerint a rendszergazda kezelheti a többi alkalmazott fizetési adatát, adószámát.

Ha abban a helyzetben vagy, hogy visszautasíthatod a feladatot, tedd azt. Ha nem, akkor legalább kérdezz rá a fentire, védd a hátsódat! Nehogy valami igazgatói túlkapás/túlgondolás miatt aztán rajtad verjék le az egészet!

sl