Egy a lényeg,
Mindenhol legyen 2 sávos AC-s mikrotik. Ezzel mindent meg lehet csinálni, semmi nem szab határt a fantáziának. Akár captive portál, akár WPA enterprise, akár MAC szűrés RADIUS-ban tárolt MAC címekkel. Ezen ráérsz később gondolkodni, az AP-k nem fognak határt szabni. 14000 Ft a hAP AC Lite, vagy 21000 ft. a hAP AC2. Ez utóbbinak gigabites az 5 db LAN portja.
Nem hiánycikk mert épp ma vettem 3 db-ot.
A központi menedzseléshez meg lehetne valami rack-ba szerelhető komolyabb mikrotik. Mivel mindegyik kezeli a VLAN-okat, ezért nem gond ha 1 kábel megy mindenhová.