Igen, 892-es van. Nálunk először konfigot frissítettek rajta, akkor 255/25
lett és ment is kb. ennyivel stabilan. Korábban is ennyi volt a névleges
érték, de nálunk is csak 130-150-et ment.  Azt mondták eddig a Cisco
NAT-olt, de most már átvette ezt a szerepet más eszköz. Ezért volt lassú.
Megmondom őszintén ez fura nekem, de nem vagyok hálózatos szakember,
úgyhogy nincs okom kételkedni...
Most meg kicserélték a kábelmodemet, de a router maradt és megy az 512/30,
illetve úgy, ahogy az előzőekben írtam.
Azt nem tudom, hogy a gigabitet is bírná-e, de 512-ig jó a mellékelt ábra
alapján.

Gyulai László <gyul...@turr.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 9.,
K, 16:59):