Szia!

Igen, lehet. Aktiváld inkább KMS-sel. Ehhez meg kell változtatnod a jelenlegi
DMAK kulcsot egy KMS kulcsra, majd aktiválni.

Nem is olyan régen én is belefutottam egy hasonló esetbe, nézd meg itt a listán
a "Office16ProPlusVL kms aktiválás hiba“ szálat, ott leírtuk a hogyanját és
mikéntjét.

Üdv,
Gál György