Sziasztok!
Próbáltam beállítani egy O365-ös intézményi fiókot, megcsináltam a
regisztrációt, DNS bejegyzést a Dashboardon kértem, meg is csinálták, de
ezt az üzenetet kaptam:
A kérelmét elutasítottuk

*Szervezet:* Pécsi * Általános Iskolája
*Tartomány:* *-pecs.sulinet.hu

Felülvizsgáltuk a kérelmét, és megállapítottuk, hogy a(z) Pécsi * Általános
Iskolája vállalat nem jogosult a Microsoft által minősített oktatási
intézményként való besorolásra. Az aktuális oktatási próbaverzióra
vonatkozó ajánlatok a próbaidőszak végén járnak le.

*Microsoft Office 365*
Az Office 365 kereskedelmi forgalomban történő megvásárlásához kérjük,
tekintse meg az elérhető ajánlatokat.

*Windows Intune*
A Windows Intune kereskedelmi forgalomban történő megvásárlásához kérjük,
tekintse meg az elérhető ajánlatokat.

Ha bármilyen kérdése van az e-maillel kapcsolatban, keresse fel az
Ügyfélszolgálat webhelyét.

Üdvözlettel:
A Microsoft Online Services csapata

Mit csináltam rosszul? Hogy lehet javítani? Sőt egyáltalán mire lennénk
jogosultak? Van erre valami leírás, hogy mit, hogy kellene csinálni?

Szabolcs