Bocsánat, nem voltam elég precíz. Így félreérthető volt a kérdésem. Az
am4es alaplapot természetesen az am4es procikat támogatják, de az am4es
procik között másfajta maggal rendelkező procik is vannak ezek: Bristol
ridge, riven ridge, pinnacle ridge... Az alaplap gyártók honlapján msi,
gigabyte, Asus, asrock (ezeket néztem meg) mindegyike az újabb magú am4es
procikhoz alkalmas memóriák tömkelegét valóban letölthető formában közre is
adta. A problémám, hogy amilyen magú procit én kinéztem, ahhoz egyik sem
tett fel memória listát. Valaki belefutott-e már ilyenbe, és hogyan oldható
meg, mert megrendelni a memóriát, és utána derül ki, hogy mégsem jó, azt
nem szeretném... Köszönöm

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. máj.
14., K 12:48):