Szia!

A Drive tárhelyébe beleszámít az email, photos is. Nekem is van majdnem 1GB-nyi
levelezésem és a Drive-om tárhelye ennyivel kevesebb. Csak onnan tudom, hogy a
drive-om, photos-om üres, csak levelezésem van gyakorlatilag.
Szóval körül kellene nézni, mi használja azt a 8.8GB-ot. Minden beleszámít
drive, email, photos.

Üdv,
Gál György