From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu
[mailto:techinfo-boun...@lista.sulinet.hu] On Behalf Of Zsolt Farkas
Sent: Monday, May 27, 2019 11:49 AM
To: techinfo <techinfo@lista.sulinet.hu>
Subject: [Techinfo] Canon cr2

Hoztak ma egy csomó képet cr2 kiterjesztéssel.
Hogyan lehet ezekből normális méretű png, vagy jpg kiterjesztésűt varázsolni?
Az eredeti képek cca 30 megásak/db, összesen több giga

Próbáltam átkonvertálni, de online nem szeretném, mert sose végezne.
Letöltöttem a Canonnak valami szoftevrét (CR2 koverter) de totál szétcseszi a
színeket
https://drive.google.com/file/d/1Bygo5u2MLlLQIkctCkXTBoUWgkGr4rUF/view?usp=sharing

Van valakinek bevált módszere?