>már nem csak félmilliós nagyvállalati licenc van hanem kisebb is, havi 7ezer körül. az emberek összességében így fizetnek teljesen felesleges dolgokért, amikre talán nincs is szükségük vagy ellennének nélküle stb.

Nem értek egyet azzal, hogy véded ezt a bandát mert tényleg inkorrekt sz*m*tládák szerintem is.
Miért:
Otthon van 4 gépem, ebből 3 saját 1 iskolai, de a nevemen van.
Mindegyiken teamviewer volt eddig
Lefrissítettem, mert már a 8-as nem működik. (1: pont belekényszerítenek a frissítésbe) Az lett az eredmény, hogy 5 percet tudok dolgozni a gépeimen majd 10 perc szünetre vagyok kényszerítve, ja és hogy üzleti használat valószínűsíthető. (2: pont azért MERT VAN 4 GÉPEM??)

A 8-as még ment, addig nem olt ilyen gond, mert az csak figyelmeztetett, de nem alkalmazott korlátozást!
E fölötti verziók már szankciót is alkalmaztak.

Szóval:
Vedd meg ezt a xart ha akarod, nekem nem ér 7.000ft-ot sem.
Anydesk előtt vpn-el jó volt a távasztal vagy a tightvnc is. (nyilván kényelmetlenebb, de működik) Vannak dolgok amik megérik a pénzt, főleg ha értéket kapunk és olyan egyedi dolgot amit máshogyan nem lehet megkaparintani pl:
gsuite előfizetésemet boldogan fizetem, mert olcsó és korlátlan a tárhely
vps-ekre szükségem van, azt is kifizetem
A teamviewer meg nem létkérdés és az anydesk a javaslatotokra teljesen jó INGYENES alternatíva a tv-vel szemben.
ANYDESK-et használjátok nyugodtan, nekem bevált...