Hahh! Nem volt elég a drivert újratelepítenem!
Újratelepítettem hát az eSzemelyi klienst, és újra működött!
Mitől romlott el?!

Nálunk nem kell zárogatni semilyen ablakot. A Chrome-ban történik a KAÜ-s
azonosítás
Viszont az eSzemélyi azonosításnál (zöld/türkiz színű oldal) a bökte ki a
"Kérem ellenőrizze e kártyaolvasót, eSzemélyi Klienst!" hibaüzenetet.
Ellenőriztem, minden okés volt, mégsem működött. eSzemélyi Kliens
újratelepítése megoldotta végülis a problémát! :)

üdv: Máté Attila

Mate Attila <mate.att...@naszi.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
20., Cs, 12:08):