Sziasztok!

> Szia!
>
> Az nem lehet, hogy klónozás közben (gondolom FOG vagy Clonezilla?) sérült
> csomagokat kapott
> a gép valamilyen módon? Rossz a kábel, csatlakozó, stb. Valamiért instabil a
> hálózati kapcsolat.
> Esetleg a winchester, memória állapotát is érdemes lenne megnézni.
Én inkább valami sikertelen/rosszul visszavont frissítésre gyanakodnék.
Saját programmal klónozok (partclone.ntfs|pigz), így a hálózaton csak
tömörített
adatcsomagok mozognak, bármi gond lenne a hálózati kapcsolattal, a kitömörítés
megakadna. Ráadásul a gépet október végén (amikor megkaptuk) klónoztam, eész
tanévben hiba nélkül üzemelt...

Köszi, üdv:
                        TT