Sziasztok!

Egy laptopon multibootos rendszer van: Windows10 + Linux. A Win10 még őskövület volt, talán 1709-as, mert főként a Linuxot használta rajta a kolléga. Hiába próbáltam különféle módszert, nem sikerült se 1803-ra, se 1903-ra felhúzni. Windows Update, Windows Upgrade segéd se segített. Azt írta ki, nem tudja megállapítani, van-e elég hely a lemezen. Mindezt a telepítés 80 %-a után, holott indulás után rögtön kiírta, hogy a hw rendben, szabad terület rendben.

Már majdnem feladtam, mikor ránéztem a partíciókra: nem a Windowsé volt aktívnak állítva! Ez eddig nem jelentett gondot, a Grub tette a dolgát, simán indult mind a 2 rendszer. (Grub az MBR-be telepítve.) Átállítottam az aktív partíciót, és elsőre ment a frissítés!

Üdv, jó munkát/nyarat:

                                                   TT