Elsiklottam a téma felett. Az Openboard majd nem tökéletes volna. Egy baja
van, hogy ha kiterjesztem az oldalt, akkor nem hajlandó írni a táblára,
képernyő duplikálással meg elég rossz. Azért nem akartam erőltetni a gépet,
mert azt vettem észre, hogy ott jobban késik az írás, mint a tévé
programjában. Az szinte egyből ír, nincs olyan szintű késés, mint gépen.

Köszi azért! Ennyi pénzért megcsinálhatták volna. :P

Fehér Sándor <f...@madach-starjan.sulinet.hu> ezt írta (időpont: 2019. jún.
28., Pén 19:01):