Én clonezillával SSH-ról vagy SMB megosztásról klónozom a gépeket., kb 10 megy egyidőben ugyanabból az image-ből. Azért csak ennyi, mert az első már befejezi mire a 10.-ig eljutok a clonezilla bootolással. A megosztásokat/mappákat úgy optimalizáltam hogy a clonezillában csak az IP címet , és a passwordot kell modosítani a többit csak ok-zni. Az SSH/SFTP amúgy az ESXi hypervisor, mert annak amúgy is jó a teljesítménye. Amúgy a clonezillával lehet gépet gépről klónozni is hálózaton keresztül. Ez is gyorsabb mint HDD kiszerelés. Ha csak évente egyszer kell újratelepíteni a termet akkor lehet ez is jó megoldás.