Sziasztok!

Eddig volt egy jó kézzel beégetett configom a routerben, amit most sajnos felülírt egy konfig változás miatt a dashboard config, ami elvileg meg kellene egyezzen a kézzel rögzítettel, legalábbis a kifü ezt állította be, nem én.

Sajnos mégsem érem el azóta a gépemet. Akinek működik, hogyan van beállítva, hogy aszerver szegmens X IP-jű gépét elérje az Y porton? A kifü vadul nézi, nem érti miért nem jó.

Én a beállítások alapján azt sem igazán értem, mit értenek a kifünél szegmensbe érkező és szegmensből érkező csomagok alatt. Gondolom az egyik a befelé menő csomag volna, a másik meg innen kifelé? Pl. a wifinél a szegmensből érkezőnél a cél cím, a privát tartomány címe. A szegmensbe érkezőnél meg a forrás cím a privát tartomány. Gondolom az összenyitás volna ez. Nemtom jól van-e így, ma nem tudtam letesztelni, holnap kénytelen letesztelni.

Viszont a szerver szegmensben mindkét helyen nem ellen párban van, hanem a cél cím van megadva. Nekme ez olyan fura, itthonról egy kicsit érdekes. Akinek ez működik, hogyan van beállítva?

Zsolt