Hello!

> Egy kamara márkanév mindenképpen jól jönne. Abból utána lehet nézni,
> hogy milyen portokat használ, milyen lehetőségei vannak. Esetleg saját
> felhős szolgáltatáson keresztül is el lehet érni.

Hát ez most nincs a közelemben, de megkérem a házigazdát másszon fel a
kamera közelébe. Sajnos nincs már meg semmilyen gyári doksi a
kameráról, csak a DVR-ről van egy kisebb fecni.

> Az említett appok nekem nem ismerősek. Bár ez sokat nem jelent. Kérdés,
> hogy ONVIF kompatibilisek-e a kamerák, ill a DVR.

Hát igen, ehhez kellene a kamera típusa. :-(
Nekem az Xmeye app elég gyanúsan, olyan "lehúzós" kínai szagú volt.
Nem akartam vele kockáztatni.

> Kiindulva abból, hogy a DVR-t nem valószínű, hogy rá lehet venni, hogy
> más porton figyeljen, a NAS-okat meg általában igen, így lehet, hogy a
> port csere a legegyszerűbb.

Igen ez logikus, ezzel futok egy kört.

> Hirtelen ennyi ötletem támadt.
Sokat segítettél, köszi! Titkon azért reménykedtem, hátha lett volna
valaki, aki ezt a DVR-t kíntről már elérte.

--

Üdv:
Boldog Ferenc