Üdv a Listának!

Most készítettem account-ot az egyik kolléganőnek és a következőre lettem
figyelmes:
A Dashboard Felhasználók -> Felhasználók -> Új felhasználó hozzáadása
funkció képe megváltozott. Kicsit más az ablak elrendezése. Ezt mondjuk már
tapasztaltam néhány napja is, de a lényeg, hogy észrevettem a "Jogviszony"
beállításánál egy új típust: "Eszköz".

Ez vajon azért került bele, hogy pl. a sulis tabletekhez is lehessen külön
felhasználót létrehozni?
Erről volt már szó korábban a listán és valaki meg is kérdezte a KIFÜ-t
erről.
Ha jól emlékszem, akkor az a válasz született, hogy az Eduroam-os
account-oknak természetes személyhez kell kötődnie.
Ha annyira béna lennék, hogy az eddig is ott volt, csak nem vettem észre,
akkor is kíváncsi lennék mire való az "Eszköz" jogviszony?

Válaszaitokat előre is köszönöm!

Üdv,
Venczel József