Sziasztok!

Nem tudom hová tenni azt a rengeteg információt, amit a fent nevezett
interaktív panelokkal kapcsolatban kaptunk. :-)

No meg nyomja erősen a fejemet az az oktatás is, amit akkor követtek el, amikor
feltették a készülékeket a falra. :-)

No mindegy, végülis van róla valami video, bár annak is több, mint a fele arról
szól, hogy hogyan kell(ene) felszerelni a falra illetve az állványra.

Többen írtátok valahol, hogy nem kell neki az openboard és hogy megy a smart-al
is. Viszont, a smart-ink csak akkor hajlandó menni, ha csatlakoztatva van a
tábla. Ami ugyebár nincs, merthogy nem a tábla van csatlakoztatva, hanem a
samsung panel. Így a smart ink cs….ik a világra, nem megy.

Kérdésem, akkor Ti hogy használjátok? Vagy megintcsak én bénáztam el valamit?

Üdv,
Gál György