A gépház alját javaslom!
Nálunk is csak azok a matricák maradtak sértetlenek.

István

-----Original Message-----
From: techinfo-boun...@lista.sulinet.hu <techinfo-boun...@lista.sulinet.hu> On
Behalf Of Veres Sándor
Sent: Friday, September 20, 2019 8:26 AM
To: techinfo@lista.sulinet.hu
Subject: Re: [Techinfo] Windows licence matrica védelem, hogyan?

Szia!

2019. 09. 19. 18:58 keltezéssel, Hambuch Gabor írta:

> Még egy tipp: gorilla tape. Létezik belőle átlátszó, és a hagyományos
> ragszalagokhoz képest kb elpusztíthatatlan.

Köszönöm, jónak tűnik.
Megnéztem a tesa átlátszó, extra erős szalagját, és úgy ítéltem meg, hogy nem
alkalmas, mivel túl vastag; a tanuló körme még jobban beleakad, és azt is
felszedi.
Nagyon hajlok arra, hogy hőlégfúvóval lemelegítem a matricákat, és egy olyan
helyre ragasztom vissza, ahol nem férnek hozzá ennyire könnyen, pl a gépház
oldalára, jobbra vagy balra alulra.

Veres Sándor