Ezt a 4:4:4 kontra 4:2:0-t olvastam több helyen is, de meg sem találtam hol
kellene beállítani. Az nvidia Control Panel nevű alkalmazásban még csak
hasonlót sem találtam (lehet, hogy be kell kapcsolni valami expert módot
valahol?)
A TV adott, megvették, lecserélni nyilván nem tudják. Inkább csak az érdekel,
hogyha egy >5 éves HP laptop képét simán ki tudtuk tenni a TV-re, akkor a
geforce-t miért nem? 4K alatti felbontásokkal is próbálkoztam, de a TV-n csak a
nincs jel szöveg volt látható.
A kártyán van Displayport, a TV-n viszont úgy látom nincs. DP--HDMI átalakító
vajon létezik és segítene?