Biztosan nem sulix, a sulixos srácok is olvassák a levelezést, meg kell
védenem őket mert nálunk nincs ilyen gond ekkora mértékben. Tanári 40
laposból 3-4, az infóteremben egysem.
Igaz, hogy minden gépen office 2013 van fent nem 2016. Amely gépek
nincsenek tartományban azokon is jelentkezik? Mert nálunk igen, bár máshogy.
Nálunk most az a gond, hogy amikor a hdmi rá van dugva a gépre és fut a ppt
csontra kifagy. Szerintem hasonló gond lehet és sima windows driver vagy
egy3b frissítés vágja haza mert ha újrahúzom akkor egy pár hónapig nyugi
van.
Érdemes lenne monitorozni mit csinál ez a te..tű win10 mert tuti hogy az a
gond. De az októberi frissítés úgy is hazavágja a legtöbb még működő dolgot.

Csaba