Üdv!

Mennyire "merev" az a fagyás?
Anno én voltam aki azzal küzdött, hogy tiltott internet mellett az
Office2016 alkalmazásai látszólag(!) megfagytak vagy fél percre.

Azt nem tudom már ki javasolta, de:
Fájl / Beállítások / Adatvédelmi központ / Az Adatvédelmi központ
beállításai / Adatvédelmi beállítások / pipát kivenni a
[ ] Engedélyezi az Office-nak, hogy a Microsoft online szolgáltatásaihoz
csatlakozzon...

Azóta nincs ilyen gondom!
Bársony József

Zsolt Farkas <fazs...@gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. okt. 1., K,