Nálunk a 2. van, megszoktam. Jobb, mint a torzított kép.
Nagyon kicsi, főleg a 24"-es FHD tanulói monitorokkal hasonlítjuk össze (egy
hosszabb string vagy print(....format()) nem fér ki egy sorban a táblára olyan
betűméretben, ami még látszik is), de ez van. A tábla 6 éves és sacc/kb még 6
évig nem lesz cserélve (USB már nem működik, tanker a vállát vonogatja)
Engen inkább az zavar, hogy a projektor kb. minden 2. héten elfelejti a
beállításokat és visszaáll 16:9-re akkor óra elején 5 percig mászkálhatok a
menüben, mire beállítom, hogy legalább a teljes táblára vetítsen...

OT PS: Péter, láttad, hogy megjelent az érettségi szoftverlistában a Pycharm
is? Végre valami normális Python környezet... Persze későn jelent meg, nálunk
már nyár elején elkészültek az idei gép image-k)