2019. 10. 06. 23:08 keltezéssel, Fodor Zsolt írta:
Mi ma egy vállalható tanulói munkaállomás konfiguráció gimnáziumban? (asztali
gépről beszélünk átlagos gépteremben, monitor, billentyűzet, egér nélkül)

A használatban lévő szoftverek:
- az emelt szintű érettségi programjai
- Labview
- LEGO Robot programozás programjai

Amire gondolok: 8 GB RAM, 250GB SSD
De vajon milyen processzor és mit gondoljak a videokártyáról?
Korábbi tapasztalat szerint - ha lesz - a következő 8 évre előre ez lesz. (Az
utolsó 8 évben alig volt gépbeszerzés, ráadásul általában még arról se
kérdezték az iskolát, így nagyon nem is gondolkodtam erről.)

Minimum 8GB RAM, de ha lehetőség van rá, akkor 16GB.
Én azt gondolom, hogy egy korszerű Core i3 vagy még inkább Core i5 (legalább 8 generációs) CPU esetén elég az integrált VGA.

Veres Sándor