"Gyulai László" <gyul...@turr.sulinet.hu> írta:
>De mi a cél?

Vissza kell adnom a Dell-t amit kaptam, mert elmegyek a suliból, kell helyette
valami. Alap irodai feladatok, netezés, Skype, videó nézés TV-n. Kell a 15,6"
mert 14"-s képernyőjű Dellt alig látom, FHD a TV miatt, szintén a TV miatt a
HDMI, SSD a Win10 miatt. Minden más extra :) Amit biztosan nem akarok rajta, az
a játék...
Nyilván nem akarom megvenni ezt a Dellt (gondolkodtam, de 1 hónap garancia és
"visszaküldöd informatikus ismerős megjavítja" nem egy vonzó lehetőség), csak
arra hoztam fel példának, hogy állítólag létezik valódi 4 magos laptop
processzor :)