2019.10.16. 14:33 keltezéssel, György Gál írta:

Kiderül, hogy az imént emlegetett tanárnéni terme az egyik fő switchünk
megfelelő portjába bizony elég nyomatékosan be van kötve, ennek ellenére ez a
port mintha nem akaródzna megfelelően működni (bár a lámpái villognak
veszettül, ahogy illik és szokott).
Na pont így tudtam én is behatárolni a kedves diákok által hagyott loop-ot, a veszettül villogás jelzi. Elkezdtem egyenként mindig csak egy kábelt kihúzni, ahol megszűnik a veszett villogás és átmegy normál villogásba, az a bűnös, folytatás a kábel túloldalán. És így tovább.