Üdv!

Amikor még minden gép sulinetes kapcsolaton ment ki a netre nálunk is jelentkezett a probléma. Nem foglalkoztam vele, majd a megoldás az lett, hogy csak a diákok netes forgalma van oda irányítva. Most is néha bejön a diákoknak, de tudják kezelni, a kolégákat meg nem idegesíti mert másik gw-en neteznek.

Sulinet sajátosság, csak egy pár darab fő gw ip címük van és rengeteg suli megy ki ezeken a netre.
 Ugye szinte mindenki a google-n keres és ennyi a történet.

Ne foglalkozz vele, vagy üzemelj be egy másik gw-t a "felnőtteknek" :)