Szia!

Én csak egy gépen próbáltam, s csak helyi user-ekkel, de szerintem ha a
klienseken is beállítod az előző linkben szerepló audit módokat, akkor
ugyanúgy láthatod a klienseken is mikor mihez férnek hozzá. De nem tudom,
mert ezt nem próbáltam.

Most találtam még egy programot a mentett linkjeim között:
https://directorymonitor.com/

Ezt még sosem próbáltam, mert szeretem mindig az adott oprendszer saját
funkcióival megoldani a dolgokat, de nem néz ki rosszul. Lehet jobb
megoldás, mint az Eseménynapló bogarászása.

Üdv,
Venczel József